top of page

Wie is wie deel 1. Felicia van Jaarsveld, trainster Meidenvoetbalschool Twente stelt zich voor :


Mijn naam is Felicia van Jaarsveld en ik ben trainster bij de Meidenvoetbalschool Twente. Sinds 2009 heb ik in de Voetbalacademie van FC Twente gespeeld. In deze 6 jaar ben ik via de elftallen onder 12, onder 14, C3 en Jong FC Twente Vrouwen een completere voetballer geworden. Ik heb altijd met heel veel plezier bij FC Twente gespeeld en getraind. We deden kregen daar veel techniektrainingen en kregen een steeds betere balbehandeling daardoor. We leerden ook steeds betere passeeracties door veel oefeningen te herhalen. Deze oefeningen wil ik ook graag doorgeven aan de meiden die bij ons op de Voetbalschool gaan komen. Toen ze mij vroegen om trainster te worden bij de Meidenvoetbalschool Twente was ik gelijk erg enthousiast. Ik heb gehoord dat de eerste aanmeldingen reeds binnen zijn en ik verheug me dan ook nu al op de start op 11 september.

bottom of page