top of page

Wie is wie deel 3 : trainster Judith Bos stelt zich voor.


Ik ben Judith Bos, 28 jaar oud en voetbal sinds mijn 6e. Bij CVV Achilles Enschede ben ik begonnen met voetballen en vanaf mijn 12e kwam ik bij de KNVB selectie. Omdat mij destijds werd verzocht om een club te zoeken met een hoger niveau heb ik vanaf mijn 14e mijn voetballoopbaan voortgezet bij FC Berghuizen. Ik heb veel gehad aan de trainingen van zowel de KNVB als de clubtraining, waardoor ik mij verder heb weten te ontplooien en ontwikkelen als voetbalster. Na FC Berghuizen heb ik nog 8 seizoenen tot aan de eerste klasse bij VV Glanerbrug gespeeld, vanwege het faillisement in 2014 ben ik samen met nog enkele speelsters van ons team naar vv Rigtersbleek gegaan om hier een nieuw vrouwenteam op te starten. Ons eerste seizoen bij Rigtersbleek hebben we mogen afsluiten met een kampioenschap en promotie. Toen mij werd gevraagd om mij ook bezig te gaan houden met de ontwikkeling van jonge voetbalsters en trainingen te verzorgen voor de meidenvoetbalschool was ik erg enthousiast. Graag zou ik de meiden willen helpen in hun ontwikkeling als voetbalster en hierbij staat uiteraard het plezier in voetbal voorop!

bottom of page