top of page

Wie is wie deel 5 : trainster Milan Lok stelt zich voor.


Mijn naam is Milan Lok en ik ben één van de trainers van de meidenvoetbalschool Twente. Ik ben benaderd door Larissa Wigger om mee te helpen aan dit mooie initiatief. Zelf ben ik relatief laat begonnen met voetballen, ik was 11 toen ik voor het eerst met een vriendinnetje meeging naar V.V. Glanerbrug. Ik heb daar 19 jaar gespeeld. De laatste 2 jaar hebben we in de eerste klasse gespeeld en speelden we voor promotie naar de hoofdklasse. Vorig seizoen heb ik de overstap gemaakt naar V.V. Rigtersbleek en we gaan ervoor om het vrouwen- en meisjesvoetbal bij deze club naar een hoger niveau te brengen. Ook zal ik me bezig gaan houden met de fysieke gesteldheid van de meiden. Ik ben fysiotherapeut en naast mijn reguliere baan werk ik inmiddels 4 jaar met veel plezier bij de KNVB. Met mijn ervaring hoop ik de meiden iets te kunnen leren op voetbalgebied en daarnaast over de omgang met blessures, fysieke gesteldheid en voeding. Plezier staat voorop en ik hoop dat de meiden dit gaan ervaren! Ik heb er in ieder geval enorm veel zin in en kijk uit naar 11 september.

bottom of page