top of page

Wie is wie deel 6 : trainster Larissa Wigger stelt zich voor.


Mijn naam is Larissa Wigger en ik ben begonnen met voetballen bij Stevo toen ik 6 jaar was. In de jaren dat ik bij Stevo heb gespeeld was dit altijd met jongens. Tijdens mijn laatste seizoen bij Stevo, ik was toen 15 en zat in de B1, kwam ik ook te voetballen bij FC Twente onder 17 meisjes, dit heet nu jong FC Twente vrouwen. Na 1 jaar gespeeld te hebben bij FC Twente onder 17 heb ik de overstap gemaakt naar de FC Twente vrouwen. Ik heb in totaal 7 seizoenen gespeeld voor de FC Twente vrouwen.

2008 – 2009

2009 – 2010

2010 – 2011 Nederlands kampioen

2011 – 2012 Champions League gespeeld: FC Rossiyanka

2012 – 2013 Nederlands kampioen/ BENE League kampioen

2013 - 2014 Nederlands kampioen/ BENE League kampioen/ Champions League gespeeld: Olympic

Lyon

2014 – 2015 Champions League gespeeld: Paris Saint Germain/ Nederlands kampioen/ KNVB beker

Winnaar

2015 – 2016 VV. Rigtersbleek

Doordat wij bij FC Twente elk jaar verschillende clinics hebben gegeven aan enthousiaste kinderen, ben ik enthousiast geworden over het geven van trainingen aan meisjes van verschillende leeftijden.

Wat ik zo leuk vind aan het geven van training is om mijn ervaring te kunnen delen op voetbalgebied, vooral op het technische gedeelte. Hier hebben wij bij FC Twente heel veel aandacht aan besteed. Ik vind het belangrijk dat de meisjes met veel plezier naar de voetbalschool kunnen gaan en daarnaast veel zullen leren van de trainingen.

bottom of page