top of page

Maak kennis met ons

Aanstaande vrijdag vindt op Sportpark Rigtersbleek een gratis Open Training plaats van de Meidenvoetbalschool Twente. Dé kans voor alle voetbalsters (7 t/m 16 jaar) uit Twente (en omstreken) om vrijblijvend te ervaren hoe deelname aan de Meidenvoetbalschool Twente is. Ben jij er bijvoorbeeld nog niet over uit of jij je wilt inschrijven voor de Voorjaarsmodule die start op vrijdag 11 maart, dan is dit een mooi moment om te kijken of de trainingsmodule wat voor jou is!


Aanmelden voor de Open Training op vrijdag 19 februari kan nog tot en met dinsdag! Lees hier hoe jij je kunt aanmelden.


Ervaringen

Ruim veertig deelneemsters hebben deelgenomen aan de Najaarsmodule. Hieronder enkele reacties van de voetbalsters na hun deelname aan de tien trainingen in het najaar van 2015.




Renee Vagvuur (foto), speelster van Luctor et Emergo, zei over haar deelname het volgende: "Ik ben gek op voetbal en ik heb op de Najaarsmodule mijn techniek en balbehandeling op een leuke manier bijgeleerd en verbeterd. Samen met twee teamgenoten heb ik deelgenomen, maar het was ook heel leuk en gezellig om met de andere meiden van andere clubs de trainingen te doen. Met mijn teamgenoten heb ik inmiddels al afgesproken om ook deel te nemen aan de Voorjaarsmodule!"


Ik vond het super! Top voetbalschool!! Een echte aanrader (SVZW VR1)

Ik heb al die weken genoten van de trainingen. Vooral doorgaan met de voetbalschool! (Rekken E1)

Het is super leerzaam en leuk om te doen (VIOS Beltrum MB1)

Ik vind het leuk en het is leerzaam (Rigtersbleek MD1)

Ik vond het leuk en ik houd van voetbal! (Luctor et Emergo MC1)

Het is leerzaam voor mij, durf nu beter de duels aan te gaan, heb hierdoor veel meer zelfvertrouwen gekregen en het belangrijkste: ik vind het ontzettend leuk! (HVV Tubantia C2)

Het is heel leuk en je leert er heel veel van. Ik heb mij voor de Voorjaarsmodule ook al opgegeven! (STES ME1 / combinatie Excelsior ’31 & sc Rijssen)




Lees tot slot hier de ervaring van Lotte Nijzink, speelster van SVZW uit Wierden.





bottom of page