top of page

Deelnemers activiteiten najaar

Het voetbalseizoen is begonnen en over enkele weken starten wij met de Open Trainingen en Najaarsmodules op de velden van Hardenberg '85, sc Klarenbeek en v.v. Rigtersbleek (Enschede). We hebben al een behoorlijk aantal aanmeldingen ontvangen en aan deze meiden vroegen we waarom ze zich hebben aangemeld, wat de verwachtingen zijn én waarom andere voetbalsters zich zouden moeten aanmelden. Lees hieronder de reacties!


Najaarsmodule Klarenbeek

Denise van Essen | WSV Apeldoorn

Ik heb er zin om deel te nemen aan de Najaarsmodule bij Klarenbeek! Ik wil graag een betere voetballer worden en ik verwacht dat ik door leuke en goede trainingen tijdens de Najaarsmodule beter word.


Kirsten Groenewoud | sc Brummen

Voetbal is mijn passie! Daarom heb ik mij opgegeven voor de Najaarsmodule en ik verwacht dat ik me steeds kan blijven verbeteren.


Open Training Klarenbeek

Isa Booij | sv Twello

Dit seizoen gaat Isa spelen in de F1 en in haar team spelen alleen maar jongens. Tijdens de Open Training kan Isa eens kijken hoe het is om met alleen meiden te trainen. Ik hoop dat ik leuke en andere oefeningen krijg, dat er veel aandacht is voor individuele techniek en veel baloefeningen om de vaardigheid te verbeteren.


Floor Buys | Sp. Teuge

Ik vind het heel erg leuk om te voetballen en hoop deze dag meer dingen te leren om beter te worden. Ik hoop op veel 1-tegen-1 partijvormen en techniektraining.


Bo Deelman | Groen Wit

Ik verwacht een leuke en leerzame middag bij sc Klarenbeek! Ik speel nu bij alleen jongens en het lijkt me leuk om een keer samen met alleen meiden te trainen om ook mijn voetbalkwaliteiten met andere meiden te meten.


Najaarsmodule Enschede

Charel Temmink | Excelsior ’31

Mijn moeder heeft mij aangemeld voor de najaarsmodule en dit vind ik erg leuk! Ik wil graag beter worden en verwacht tijdens de trainingen veel te kunnen leren.


Denice Olde Kalter | Achilles ’12

De reden waarom ik graag mee wil doen met de module en mij heb aangemeld is omdat ik nog beter wil worden. Ik hou van voetbal en wil graag nog meer trucjes leren. Ik verwacht dat ik veel plezier ga beleven en dat ik nog meer leer!Ik heb er veel zin aan om te gaan beginnen!


Open Training Enschede

Kiara Rodriguez | AVC Heracles

Ik ben aanwezig bij de Open Training bij v.v. Rigtersbleek. Ik hoop op deze training meer te leren dan dat ik op de normale training doe. Hopelijk wordt het een leuke training met verschillende oefeningen waar ik wat van kan leren, maar tegelijk ook lol van kan hebben!


Najaarsmodule Hardenberg

Esmee Pluim | JVC

Mijn reden om mij aan te melden voor de Najaarsmodule is om mezelf meer te ontwikkelen en beter te worden.

Ik verwacht dat het vooral technische trainingen zijn.


Dorinde Valkman | Hardenberg ’85

Ik heb al eens eerder techniektrainingen gevolgd bij de Meidenvoetbalschool Twente in Enschede. Dit heb ik erg leuk gevonden en er veel geleerd. Ook nu hoop ik veel te leren en dit met alleen maar meiden; met jongens erbij is toch anders. Het is dichterbij en dat vind ik fijn. Ik hoop veel techniek te zien en dat ook te leren.


Marit Wassens | OZC Ommen

Ik heb mij aangemeld om meer te leren en ik verwacht goede en serieuze trainingen!


Kim Schutmaat | v.v. Den Ham Ik ben wat later op voetbal gegaan en wil daarom in een korte tijd mijn techniek verbeteren. Ik voetbal graag en veel. Daarom lijkt het me geweldig om mee te doen en andere meiden te leren kennen die er ook veel plezier aan hebben. Ik verwacht dat mijn techniek beter gaat worden en dat ik trucjes ga leren.


Fleur te Velde | JVC

Het lijkt me erg interessant en als keepster wil ik graag goed mee kunnen voetballen. Ik verwacht door de trainingen technisch beter te worden. Het wordt vast erg intensief, maar ook erg leerzaam denk ik.


Open Training Hardenberg

Mariska Kemkes | Hardenberg ’85

Ik hou van voetbal en het lijkt me leuk om aan deze trainingen mee te doen. Ik hoop tijdens de training nieuwe technieken te leren.


Bailey Voorhorst | ZAC

Ik heb me opgeven, omdat ik niet vaak genoeg kan voetballen en benieuwd ben of dit ook wat voor mij is tussen de meisjes. Normaal voetbal ik met de jongens. Ik wil graag beter worden. Ik verwacht dat het anders is met meisjes dan met jongens. Ik verwacht wel dat het erg leuk is.


 

Twijfel je nog of jij je gaat aanmelden voor de activiteiten van de Meidenvoetbalschool Twente? Lees dan hieronder waarom jij je volgens andere voetbalsters zou moeten aanmelden voor de Open Training en Najaarsmodule.


Hoe meer meiden aan dit soort trainingen meedoen, hoe meer meiden enthousiast worden voor meidenvoetbal


Voetbal is superleuk voor meiden!


Samenspelen met andere meisjes en extra (specifieke) training is de reden om je aan te melden!


Om meer te leren en beter te worden.


Andere meiden zouden zich moeten aanmelden om het meisjesvoetbal nog beter te maken en het niveau optillen.


Ik denk dat deze trainingen leuk en leerzaam zijn. Dat hoop ik dat ze voor mij zijn en dus ook voor andere meiden.


Voetbal is het leukste wat er is!


Volgens mij gaat het heel gezellig worden en krijgen we als deelneemsters veel tips en trucjes!


Ik vind dat andere meiden zich moeten aanmelden, omdat ik vind dat het meidenvoetbal in Nederland nog veel meer ontwikkelt kan worden.


Hoe meer trainen, hoe beter je wordt!


Ik vind dat alle meiden die voetballen hieraan mee moeten doen omdat het een gezellige boel word met alle meiden en dat we uiteindelijk allemaal beter worden in onze sport, maar ook voor de sportiviteit op het veld als we een keer tegenover elkaar staan!


Het is leuk én je leert er ook veel van.


Hoe meer meiden deelnemen, hoe leuker het is!


Ik denk dat het voor alle meisjes leuk is om samen te voetballen en beter te worden.​


Het is leuk om met een groep te voetballen en veel te leren, zodat het voetballen nog leuker wordt!



bottom of page