top of page

Bij Cheyenne van den Goorbergh in het team?

Onze Ambassadrice Cheyenne van den Goorbergh, speelster van FC Twente Vrouwen, zet zich in voor voetballende meisjes in Brazilië en Nicaragua. Dit doet ze met #TeamLaLeague. Jij kan lid worden van haar team! Samen met Cheyenne ga jij proberen zoveel mogelijk geld op te halen voor het goede doelen. Aanmelden voor het team van Cheyenne is gratis en kan hier.

Oproep van Cheyenne van den Goorbergh

Hey meiden! Mijn naam is Cheyenne van der Goorbergh en ik ben 21 jaar oud. Ik ben middenvelder van FC Twente Vrouwen en ik studeer Fysiotherapie. Afgelopen maand mocht ik met Oranje mee op trainingsstage naar Zuid-Afrika. Een prachtig avontuur! Ik hoop komende zomer onderdeel uit te maken van de WK-selectie, maar eerst ga ik aan de slag voor #TeamLaLeague. Kom jij bij mij in het team? Samen gaan we zoveel mogelijk geld inzamelen voor de projecten van La League in Brazilië en Nicaragua, maar natuurlijk vooral veel voetbalplezier beleven!

$TeamLaLeague

Ben jij een meisje geboren tussen 2005 en 2012, houd je van voetbal en is het je droom om op het veld te staan met je favoriete Eredivisie Vrouwen-speelsters? Doe dan mee aan #TeamLaLeague!

Als je je aanmeldt voor #TeamLaLeague kom je in het (online) team van jouw favoriete Eredivisie Vrouwen-speelster. En dat is super leuk! Want als je meedoet en genoeg geld inzamelt kun je een officieel contract ontvangen, deelnemen aan de clinics en wedstrijdjes tijdens de Finals op 12 mei op de KNVB campus, geselecteerd worden voor het topteam en zelfs jouw coach ontmoeten om alle vragen te stellen die je hebt!

Geld inzamelen met #TeamLaLeague doe je niet voor je eigen spaarpot. Samen met de andere speelsters uit de teams probeer jij namelijk zoveel mogelijk geld in te zamelen voor meidenvoetbalprojecten in Brazilië en Nicaragua. Want hoe leuk is het als niet alleen jij, maar ook meiden in ontwikkelingslanden de kans krijgen om te voetballen? Ze hebben jouw hulp hard nodig daar!

bottom of page