top of page

Training op locatie door Meidenvoetbalschool Twente

Op zondag 19 mei was Joost du Gardijn namens Meidenvoetbalschool Twente aanwezig bij Sportclub Overdinkel. Er werd een training georganiseerd voor alle meiden en vrouwen van de club én voor degene die misschien wel willen gaan voetballen in de toekomst. Ruim vijftig speelsters kregen een leuke en uitdagende training.

Bekijk meer foto's van de clinic bij Sportclub Overdinkel op Facebook

Joost du Gardijn verzorgde een leerzame en leuke training voor de groep deelnemers. De wensen van de club werden meegenomen in de invulling en sloten zo goed aan bij het doel van deze activiteit. Joost: “Ik ondersteun clubs graag om het meiden- en vrouwenvoetbal te promoten. Met de activiteiten die ze organiseren hoop ook ik dat ze nieuwe leden mogen verwelkomen. Mijn kennis, ervaring en enthousiasme zet ik hiervoor in en neem de club bovendien veel werk uit handen bij de organisatie. Door mijn jarenlange ervaring als trainer weet ik goed aan te sluiten bij de doelgroep, kan ik snel schakelen tijdens de activiteit in het aanbod van de training en zorg ik ervoor dat alle deelnemers een leuke ervaring hebben met het voetbal én de club.”

Een leuke en uitdagende training voor iedereen

Al meerdere clubs hebben Joost du Gardijn ingezet om demotrainingen te verzorgen als promotie voor het meiden- en vrouwenvoetbal. Joost: “Een training vanuit de Meidenvoetbalschool Twente past heel goed bij activiteiten als een Vriendinnendag, een Open Dag van de club of rondom een toernooi. En ook een training ter vervanging van een reguliere training is een optie om de meiden op die manier eens iets anders aan te bieden.”

Wanneer Joost du Gardijn een training komt geven op locatie staat plezier en uitdaging voorop. Bovendien is er meer dan een ‘normale’ voetbaltraining. Er wordt namelijk een warming-up gedaan met de minisoccerbal, er is aandacht voor loopscholing é er komen veel techniekvormen aan bod met de bal. Een training die leerzaam en leuk is voor de meiden en die ze niet snel vergeten!

Nieuwsgierig?

Ook interesse in een training op locatie door de Meidenvoetbalschool Twente, onder leiding van Joost du Gardijn? Heeft jouw vereniging binnenkort een activiteit waar een meidentraining goed past? Wil jouw vereniging speelsters werven voor het nieuwe seizoen? Of wil je het nieuwe seizoen starten op een unieke en leuke manier? Neem contact op en we kijken graag wat jullie wensen en de mogelijkheden zijn!

Contact

Joost du Gardijn

06-22748805

bottom of page